Caută
#CuNoiAcasă

#CuNoiAcasă în showroom-ul Irinei Voinea, designerul vestimentar care se ocupă de imaginea lui Smiley

În urmă cu 6 ani, proaspăt ieșită de pe băncile facultății, Irina Voinea și-a lansat propriul brand de haine, 100% bărbătesc, curajos și extrovertit, după cum afirmă aceasta, iar în prezent se ocupă de imaginea a numeroși bărbați, inclusiv cea a lui Smiley. Astăzi vă invităm #cunoiacasă în showroom-ul Irinei Voinea, un spațiu boem, care îi oferă libertatea de a crea ținute și povești „cusute” cu muncă și imaginație.

Înainte de a afla povestea showroom-ului tău, spune-ne câteva cuvinte despre brandul Irina Voinea. Când a fost lansat și care este stilul care îl definește?

Brandul Irina Voinea a fost lansat în toamna anului 2012, imediat după ce am absolvit facultatea. A început cu un concept custom made și s-a dezvoltat așa timp de 5 ani - iar anul acesta am lansat prima colecție proprie :) Este un brand 100% bărbătesc, curajos și extrovertit. Prin tot ceea ce fac, sunt dedicată zi de zi să dezvolt această latură masculină, de la croială până la texturi și printuri. 

Știm că ai colaborat deja cu nume celebre precum Smiley, Pavel Bartoș sau Andi Moisescu. Ne poți spune mai multe despre colaborările pe care le-ai avut până acum?

Colaborarea cu Andi Moisescu este încă la început de drum, am avut plăcerea și norocul ca el să accepte invitația mea de a colabora, având în vedere că este un om pe care îl admir încă de mică.
În schimb, cu Smiley colaborez de 5 ani deja, iar cu Pavel de aproximativ 2-3 ani. Bineînțeles că au trecut prin mâinile mele, la propriu, cam toți artiștii de la HaHaHa Production. Sunt cu adevărat norocoasă că asemenea oameni mi-au dat libertatea de a mă exprima creativ și că mi-au acordat toată încrederea lor. Modalitatea cea mai frumoasă de a te dezvolta este dată în primul rând de context și de oamenii care te înconjoară.

Care sunt top 3 cele mai căutate articole vestimentare din showroom-ul tău?

Cele mai populare articole vestimentare din showroom-ul nostru ar fi pantalonii, tricourile și gecile.  

În momentul în care ai pornit căutările pentru showroom-ul Irina Voinea, the place where magic happens, ce criterii ai avut în vedere și cum a decurs procesul de căutare? Ai apelat la un agent sau l-ai găsit pe cont propriu?

Am apelat la mai mulți agenți :)) Eu sunt o fire liberă, îmi place să experimentez și să mă dezvolt prin practică și experiență... așa că, în 6 ani, sunt deja la al 5-lea showroom.  

A fost dragoste la prima vedere? Care au fost principalele motive pentru care ai considerat că acest spațiu rezonează cu brandul tău?

În primul rând, este un spațiu boem, care îmi dă libertatea să mă pierd în lumea mea. Fiecare showroom de care m-am „îndrăgostit” până acum a venit în întâmpinarea nevoilor mele din momentul alegerii. Și cum nevoile se schimbă, și spațiul se schimbă. Ce pot spune cu siguranță este că omul sfințește locul. 

Cât de repede a decurs partea de amenajare și decor, până când showroom-ul tău „a prins viață”? Ai apelat la un specialist în design interior?

Acesta este primul showroom amenajat de mine. Amenajarea a durat în jur de o lună pentru că nu aveam viziunea finală. Mi-am dat seama că, înainte să apelez la un profesionist, trebuie să știu eu clar ce îmi doresc de la acest spațiu. 

Cum este împărțit spațiul?

Când intri în showroom, ești întâmpinat de un hol care separă biroul de atelier. Este împărțit într-un work space foarte bine definit și de o zonă de relaxare și creație.

Sunteți chiriași sau proprietari? De ce ați ales această variantă?

Suntem chiriași, iar principalul motiv pentru care am ales această variantă este faptul că sunt într-un proces continuu de cercetare pentru a afla exact ce îmi doresc de la spațiul în care îmi desfășor activitatea.

Câți membri numără „familia” Irina Voinea și care este suprafața întregului showroom?

Dacă luăm în considerare toată echipa, în jur de 10 oameni, însă nu suntem toți constant în showroom. 

Descrie-ne în 3 cuvinte showroom-ul Irina Voinea :-)

Boem, creativ, familiar. 

Urmărești o dezvoltare a business-ului poate cu inaugurarea unui alt showroom sau extinderea celui actual?

Desigur, acesta este unul dintre obiectivele mele pe termen lung, extindere ce implică și inaugurarea unor showroom-uri pe plan internațional, însă toate la timpul lor.

Ai un sfat pentru cei care își caută un loc în care să-și desfășoare activitatea, mai ales din zona de fashion? Ce aspecte ar trebui să aibă în vedere în alegerea spațiului? 

Mult spațiu pentru depozitare și multe rafturi! :)) Cel mai important este să îți creezi mediul în care să te simți inspirat și armonios and the rest will follow! :)

Cum ți s-a părut vizita noastră de astăzi? Dacă ai și tu o poveste de spus despre casa sau biroul tău, scrie-ne câteva rânduri pe marketing@wizmo.ro și trimite-ne o serie de fotografii reprezentantive din spațiul tău pe care să le publicăm pe blogul nostru pentru a inspira cât mai mulți români aflați în căutare de idei creative!

Distribuie

Citește pe mail noutățile Wizmo!