Caută

Tendințe

 

Anunţuri imobiliare de nota 10: necesitatea descrierilor bilingve

09/01/2017

Este cunoscut faptul că din ce în ce mai mulți turiști și oameni de afaceri internaționali ne vizitează țara, iar o parte din ei chiar își încep o nouă viață aici, în România. Acest lucru se resimte cu siguranță și în piaţa de imobiliare, așadar în cazul în care oferi spre închiriere sau vânzare un apartament, nu ezita să te adresezi atât localnicilor cât şi străinilor.

Wizmo.ro este un site bilingv română - engleză de anunţuri imobiliare şi o mare parte a anunţurilor publicate este tradusă automat. Pentru a te adresa cât mai bine şi celor care nu vorbesc limba română, îți recomandăm să adaugi anunţului tău şi o descriere personalizată în limba enlgeză.

De ce? Iată 3 motive pentru care să publici un anunţ bilingv:

Poţi închiria mai rapid

Cu o descriere în limba engleză îți vei extinde plaja de utilizatori Wizmo care îți vor citi anunțul. Adresându-te unui număr mai mare de potenţiali chiriaşi sau cumpărători, îţi crești implicit şansele să găseşti cât mai repede persoana care să cumpere apartamentul.

Poţi câştiga mai mult

Expaţii, în general, sunt mai generoși în ceea ce privește costul unei chirii sau al achiziției unui apartament datorită experienței pe care o au cu piața imobiliară din țara lor de proveniență. În plus, sunt mici șansele să întârzie cu plățile şi sunt mai flexibili la preţ dacă găsesc un apartament pe gustul lor. Chiar dacă în unele situaţii poate sunt ajutaţi de cineva din ţară să-şi găsească un apartament, decizia finală le aparţine, așadar comunică direct cu ei, într-o limbă de circulație internațională precum engleza.

Inspiri încredere

Într-o piaţă atât de competitivă precum cea imobiliară, este important să foloseşti fiecare atu pe care îl ai la îndemână pentru a ieşi în evidenţă, în mod pozitiv. Un anunţ detaliat atât în limba română cât şi în engleză va inspira un plus de încredere, care poate face diferenţa către o tranzacție reuşită.

Citește pe mail noutățile Wizmo!