Caută

Sfaturi & Trucuri

 

Cum publici un anunţ imobiliar eficient?

01/01/2017

Wizmo este una dintre cele mai bune soluţii pentru a găsi un chiriaş sau cumpărător pentru proprietatea ta. Însă, pentru a-ţi transforma anunţul imobiliar într-unul care va vinde rapid, este necesar să oferi cât mai multe informații, de calitate. Urmează aceste sfaturi pentru a te asigura că anunţul tău imobiliar va ieși în evidență.

Oferă mai mult decât detaliile esenţiale

Anunţul tău ar trebui să includă detalii esenţiale precum tipul locuinţei (dacă este casă, duplex, apartament sau garsonieră), numărul de camere şi băi disponibile, suprafaţa utilă a locuinţei precum şi zona în care se află. Totodată, nu uită să menţionezi şi cele mai semnificative facilităţi ale proprietăţii pentru a te diferenţia de ceilalţi: dacă există locuri de parcare incluse în preț, dacă există spaţii de depozitare sau dacă locuinţa vine cu anumite dotări şi/sau piese de mobilier.
Nu-ți fie teamă să incluzi și etajul la care se află apartamentul, mai ales daca este la ultimul nivel al clădirii. Deși sunt mai puține persoane interesate să locuiască la ultimul etaj, acest detaliu te va ajuta să triezi și să planifici vizionările cu potențiali cumpărători. Pe de altă parte, dacă apartamentul este cu vedere spre parc, situat la câţiva paşi de o staţie de transport în comun sau o şcoală, asigura-te că pui în evidenţă și aceste beneficii.

Include fotografii de calitate

Când vine vorba de anunţuri imobiliare online, includerea unor poze care evidenţiază avantajele proprietăţii este un must-have! Ar trebui să adaugi cel puţin câte o poză din bucătărie, baie, sufragerie şi dormitor, însă asigură-te că acestea sunt la rezoluţie bună, luminoase şi că pun în valoare cele mai bune părţi ale apartamentului sau ale casei pe care tocmai o scoţi spre vânzare. Citește pe larg articolul nostru despre cum să faci poze care vând o proprietate mai ușor. Majoritatea celor interesați să cumpere nu vor suna dacă nu ai inclus nici o fotografie.

Foloseşte-te de adjective descriptive

Un anunţ imobiliar care informează că “Apartamenul are podele, geamuri şi uşi” nu spune nimic și cu siguranță va fi omis. Prin utilizarea câtorva adjective strategice, proprietatea ta va părea mult mai atrăgătoare, iar anunţul tău imobiliar va deveni unul de impact. Spre exemplu, ai putea scrie: “Apartament este spaţios, iar ferestrele mari lasă lumina să pătrundă înăuntru. Pe jos este parchet laminat, iar gresia din bucătărie și baie este de calitate superioară”. Nu uită să structurezi informaţiile cât mai logic, pentru a avea un anunţ uşor de citit.

Informaţii de contact

Deşi sună evident că aceste detalii trebuie incluse, este surprinzător câte persoane postează anunţuri online şi includ un număr de telefon greșit sau adresa de mail incorectă. Oferă orice mijloc prin care vrei să fii contactat în legătură cu anunţul imobiliar postat şi verifică-ţi zilnic adresa de email.

Ţine cont că scopul anunţului tău este de a te ajuta să vinzi, prin urmare nu-ţi fie teamă să ieşi în evidenţă cu beneficiile pe care le oferă proprietatea. Personalizează-ţi anunţul, fii specific şi nu uita să te foloseşti de avantajele proprietăţii tale sau ale cartierului în care se află. Nu subestima nici o clipă impactul fotografiilor de calitate sau a descrierilor bine realizate şi vei vinde cu siguranță rapid… cât ai zice Wizmo.

Citește pe mail noutățile Wizmo!