Caută

Generale

 

Cum să-ți promovezi anunțul imobiliar pe rețelele de socializare

02/06/2016

În prezent, rețelele de socializare pot fi cu greu excluse dintr-un plan solid de marketing. Însă cum ar trebui să-ți promovezi anunțul imobiliar pe Facebook, Twitter, LinkedIn sau alte rețele? Iată în cele ce urmează 8 lucruri pe care îți recomandăm să le faci sau să le eviți.

Alege canalul corespunzător de comunicare

Prezența pe rețelele de socializare nu reprezintă un scop în șine. Activitățile tale în cadrul rețelelor de socializare trebuie să susțină obiectivele pentru promovarea unui anunț imobiliar.

  • Care este publicul tău? Dacă ai în vedere cuplurile de tineri, Facebook poate fi o idee bună. Dacă încerci să ajungi la oameni de afaceri, LinkedIn ar putea fi o opțiune mai bună.  
  • Ce ți-ar plăcea să realizezi? Facebook este o rețea concentrată pe interacțiune. Twitter îți oferă o bună platformă cu ajutorul căreia afacerea ta căpăta credibilitate în domeniu.
  • Ce înseamnă pentru tine? Integrarea rețelelor de socializare în planul de promovare a anunțului imobiliar reprezintă o activitate intensă. Va trebui să îți menții prezența pe rețelele pe care le alegi și să fii cu ochii pe feedback-ul pe care îl primești de la clienții tăi, deoarece comentariile negative lăsate fără răspuns sau un profil învechit poate face mai mult rău decât bine.

Nu vorbi doar despre tine

Rețele de socializare sunt platforme potrivite pentru distribuirea conținutului. Îți poți distribui noile proprietăți pe care le ai de vânzare, sau articolele de pe blog, însă nu ar fi plăcut să vorbești doar despre tine. Sigur că poți da „share” sau poți retransmite mesajele altor persoane pe Twitter, cum ar fi un articol interesant despre domeniul imobiliar, proprietăți renumite scoase la vânzare, sfaturi pentru decorare și renovare...  Astfel, dai dovadă de faptul că ești la curent cu ceea ce se întâmplă în domeniul imobiliar.

Ascultă-ți publicul

Fii prezent pe rețelele de socializare: implică-ți publicul, oferă-le fanilor ocazia de a interacționa cu ultimele informații pe care le oferi, poartă conversații și permite-le admiratorilor tăi să discute între ei. Reacționează cât mai curând la comentariile de pe pagină ta de Facebook, pentru a le arăta clienților potențiali că îi asculți.

Nu îți copia site-ul web

Încearcă să faci în așa fel încât pagină de profil de pe rețeaua de socializare să nu fie o lista a proprietăților pe care le ai în portofoliu. Paginile tale de pe Facebook și de pe Twitter trebuie să nu devină o replică a site-ului tău web. Adaugă știri din domeniul imobiliarelor și informații relevante, care îți susțin obiectivele. În schimb, fă-ți obiceiul de a poștă link-ul către site-ul tău.

Imaginează-ți cum este publicul tău

Puterea rețelelor de socializare reprezintă șansa ta de a populariza foarte mult conținutul tău. Totuși, pentru a creă conținut cu potențial de popularizare, trebuie să te gândești la ce este potrivit pentru publicul tău. Asigură-te că postezi conținut pentru care admiratorii tăi, sau persoanele care te urmăresc, să dea „like”, „share” sau „retweet”.

Fii mereu la curent cu noutățile

Integrarea rețelelor de socializare în planul de promovare a anunțului imobiliar reprezintă un proces intens. Fii mereu la curent cu noile funcționalități ale fiecărei platforme și aplică-le pentru afacerea ta. Sigur că trebuie să fii cu ochii pe ceea ce face concurență și să te uiți dincolo de limitele afacerii tale, există șansa să poți copia idei în afacerea ta.

Vezi ce spun oamenii despre tine

Verifică în mod regulat ce au de spus oamenii despre tine pe site-urile rețelelor. E posibil că oamenii să discute despre afacerea ta în alte locuri decât wall-ul tău. Există instrumente plătite, precum și gratuite, care te ajută să monitorizezi prezența mărcii pe rețelele de socializare, cum ar fi Tweetdeck și Hootsuite.

Totul sau nimic

Asigură-te că agenția ta imobiliară este prezența pe rețelele de socializare. Dacă alegi să fii activ pe una sau pe mai multe rețele, menține-ți prezența acolo, Un profil care are doar o siglă și nu are actualizări recente nu va face o impresie prea bună.

Și, nu în ultimul rând, ai răbdare. Dacă distribui conținut de calitate și creezi un canal suplimentar, util pentru a-ți atrage clienții (potențiali), vei vedea în scurt timp beneficiile eforturilor tale de pe rețelele de socializare, deoarece acestea pot reprezenta o adevărată valoare adăugată în ce privește promovarea anunțului imobiliar pe care îl ai.


Citește pe mail noutățile Wizmo!